Garanti reparation

Garanti reparation på Pioneer:

Produktet sendes til vores distributions lager:


Online Distribution
Norddigesvej 4 - Port 1
8240 Risskov

Att: Pioneershop.dk

HUSK: Vedlægge et købsbevis, samt en udførlig fejlbeskrivelse.

Betingelser for reparation
  1. Varen skal sendes forsvarligt pakket ind og helst i original emballage.
  2. Hvis den oplyste fejl ikke observeres, eller fejlen skyldes et andet produkt end fremsendte, pålægges et undersøgelses gebyr på DKK 400,- inkl. moms. Beløbet opkræves pr. faktura, og skal indbetales før varen returneres til dig.
  3. Vi betaler forsendelsesomkostningerne i forbindelse med returneringen af varen efter endt reparation.
  4. Vi sørger for at dække dine udgifter for tilbageleveringen, men kun hvis du benytter vores retur pakkelabels og kun hvis reparationen er omfattet af garantien eller er reklamationsberettiget.
Har du mistet dit garantibevis (din faktura)?

Du kan altid finde dine gamle ordre og faktura på "Min konto"


Hvis du ikke har oprettet en konto, kan du kontakte vores kundeservice, som kan sende dig en kopi af din faktura.