Garanti reparation

Garantireparation på produkter købt på Pioneershop.dk:

Produktet sendes til vores distributions lager:


Online Distribution
Norddigesvej 4 - Port 1
8240 Risskov

Att: Pioneershop.dk

HUSK: Vedlægge et købsbevis, samt en udførlig fejlbeskrivelse.

Pakkelabels

Skal du sende en vare til reparation beder vi dig sende varen med GLS. Du kan bestille en GLS returlabel i webshoppen

Betingelser for reparation
  1. Varen skal sendes forsvarligt pakket ind og helst i original emballage.
  2. Hvis den oplyste fejl ikke observeres, eller fejlen skyldes et andet produkt end fremsendte, pålægges et undersøgelses gebyr på DKK 400,- inkl. moms. Beløbet opkræves pr. faktura, og skal indbetales før varen returneres til dig.
  3. Vi betaler forsendelsesomkostningerne i forbindelse med returneringen af varen efter endt reparation (kun privatkunder)
  4. Vi sørger for at dække dine udgifter for tilbageleveringen, men kun hvis du benytter vores retur pakkelabels og kun hvis reparationen er omfattet af garantien eller er reklamationsberettiget (kun privatkunder)
Har du mistet dit garantibevis (din faktura)?

Du kan altid finde dine gamle ordre og faktura på "Min konto"


Hvis du ikke har oprettet en konto, kan du kontakte vores kundeservice, som kan sende dig en kopi af din faktura.